Bejelentkezés
egy korosztály találkozóhelye
2017. May 22. Monday   |  Legyen ez a kezdőlapom Legyen ez a kezdőlapom
Főoldal
Főoldal  |  
Segítség
Segítség  |  
Keresés
Keresés 
 
Rovat fő témái
Pofonegyszerűen a csontritkulás ellen

Pofonegyszerűen a csontritkulás ellen

A magyarok közel tíz százaléka szenved csontritkulásban, ám sokan nincsenek tisztában a kiváltó okokkal és a hatékony megelőzéssel, holott könnyen lehet tenni ellene. Tovább Tovább

Csontbetegség, amely téged is elérCsontbetegség, amely téged is elér

Az oszteoporózis (csontritkulás) szó szerinti fordításával a „csontlyukacsosodás” szóhoz jutunk. Ugye, rosszul hangzik? Tovább Tovább

Bajtársak a testedbenBajtársak a testedben

A kalcium és a D-vitamin két jó barát, együtt gondoskodnak róla, hogy a csontjaid megőrizzék erejüket és egészségüket. Tovább Tovább

Mi mindenre kell a kalcium?Mi mindenre kell a kalcium?

Már a kisiskolások is tudják, hogy a tej nemcsak finom, de egészséges is, mert tele van kalciummal. Miért is jó ez nekünk? Tovább Tovább

Női problémák, hatékony megoldásokNői problémák, hatékony megoldások

Számos olyan, nőket érintő probléma fordul elő, amelyek hátterében a nem megfelelő kalciumellátottság áll. Tovább Tovább


Teszt
Töltsd ki a tesztet! Vajon elegendő kalciumot fogyasztasz? Töltsd ki tesztünket!

Tovább a tesztre
Termékek
Előző

Calcium-Sandoz pezsgőtabletta

Calcium-D-Sandoz 600mg/400NE pezsgőtabletta

Calcium-Sandoz + VitaminC 1000mg pezsgőtabletta
Következő

Leggyakoribb kérdések

A nők vagy a férfiak veszélyeztetettebbek?

Negyven év fölött megnő a csontritkulás előfordulásának lehetősége, különös tekintettel a nőkre.

Miért fontos a fiatal felnőttkori megelőzés?

Mert az egyénre jellemzően elérhető maximális, más néven csúcs-csonttömegünket 25 és 30 éves korunk között érjük el. A nők életében leggyakrabban er...

Kezelhető a betegség?

Ha már megállapították a csonttömeg-vesztést és a csontszerkezet romlását, sok mindent nem tehetsz annak érdekében, hogy visszafordítsd a folyamatot. A cso...

Tovább a többi kérdéshez
Csontszerkezet képekben
Előző Következő
Csontvédő tippek
Előző Csontvédő tippek
A mozgásszegény életmód egyenes út a csontvesztéshez. Mozogj minden nap, ha szükséges, orvosoddal konzultálva!
A kalciumszegény táplálkozás nagymértékben növeli a csontritkulás veszélyét. Figyelj, hogy étrendet elegendő kalciumot tartalmazzon!
A levesekhez, egytálételekhez és bizonyos italokhoz adj sovány tejport, zsírszegény, viszont kalciumban nagyon gazdag!
Ha csontokból készítesz erőlevest, főzés előtt adj hozzá egy kis ecetet. Az ecet ugyanis kioldja a csontokban lévő kalciumot.
A kalcium persze nem elég! Figyelj arra is, hogy elegendő D-vitaminhoz jusson a szervezeted, hiszen a D-vitamin elősegíti a kalcium beépülését.
Következő

Pattogj, mint a gumilabda!
Mozogj a szabadban!
Kímélő fitnesz-tippek kezdőknek
Tudtad?

A csontok 25 éves korunkig érik el maximális tömegüket és a legjobb minőségüket. Ez előtt növekedésről beszélünk. 25 és 40 éves kor között az emberi csontozat stabil, a csontépítő és a csontbontó folyamatok egyensúlyban vannak egymással.

merck_next_tip

hirdetés
hirdetés