Bejelentkezés
egy korosztály találkozóhelye
2017. May 23. Tuesday, Dezső   |  Legyen ez a kezdőlapom Legyen ez a kezdőlapom
Főoldal
Főoldal  |  
Segítség
Segítség  |  
Keresés
Keresés 
 

Meglepően egyszerű módszer másnaposság ellen

2017.02.15. | Ötvenentúl.hu
Érdemes nagyobb gondot fordítani a mozgásra akkor, ha épp súlyos macskajajjal küzdünk, az edzések ugyanis semlegesítik a másnaposság tüneteit.
megosztom:
Add a Startlaphoz twitter myspace

hirdetés

„A legtöbb embernek eszébe se jut, hogy a konditerembe induljon, amikor kiszáradt szájjal, hányingerrel és fejfájással ébred egy átmulatott éjszaka után. Mégis: a kellemetlen tüneteken így enyhítünk gyorsabban” – állítja Jason Simoes ausztrál sztáredző.

Persze nem mindegy, hogy milyen tevékenységet választunk. A szakember szerint a kellemes, egyórás kardióedzés hatására jelentősen javul a vérkeringés, ugyanakkor a súlyemelést már érdemes elkerülni, annál is inkább, mert az akár – a remegő kezek és a koncentrációra kevésbé képes elme miatt – veszélyes is lehet ilyenkor.

Ha a futópadra állunk, baj nem érhet minket: gondolataink elkalandozhatnak, miközben rengeteg endorfin szabadul fel a szervezetünkben, és így rögtön jobban érezzük magunkat. A szakember szerint fontos, hogy ilyenkor sok vizet is igyunk, hogy pótoljuk a folyadékveszteséget.

„Mivel ilyenkor szeretnénk minél hamarabb túlesni az edzésen, külön fontos kiemelni, hogy a bemelegítésről tilos megfeledkezni. A jó bemelegítéssel és levezető nyújtásokkal kísért kardióedzés azonban segít abban, hogy hamarabb túl legyünk a mulatozás utáni mélyponton.” – fogalmaz a szakember.




megosztom:
Add a Startlaphoz twitter myspace

mozgás másnaposság alkohol



Csak röviden
Tovább
 
Kiemelt témáink
Alzheimer-kór
Alvászavar
Depresszió
Rá ne fázz!
Fájdalom nélkül
Inkontinencia
Mentális frissesség
Mióma


hirdetés

hirdetés


hirdetés

hirdetés